Genjutsu -
Kokohi no Jutsu
Technika ta zmienia wygląd dowolnego obiektu.
1000 chakry.
2000 ryu i 1 dzień treningu.
Od ucznia akademii.
Heigai
Technika ta tworzy słabą iluzję. Nagle przeciwnik odczuwa mocny ból głowy.
2000 chakry.
3000 ryu i 1 dni treningu.
Od ucznia akademii.
Narakumi no Jutsu
Jest to technika przywołująca okropne wizje u przeciwnika. Przeciwnika zaczyna mocno boleć głowa i zaczyna go kłóć serce.
4000 chakry.
3000 ryu i 2 dni treningu.
Od ucznia akademii.
Hana Tonsou
Tworzy iluzje kwiatów, ktore atakują przeciwnika. Zadają mu one lekkie obrażenia.
4000 chakry.
4000 ryu i 3 dni treningu.
Od ucznia akademii.
Kikon
Technika ta tworzy iluzje za pomocą dźwięku. Sprawia, że przeciwnik wszystko widzi podwójnie.
5000 chakry.
4500 ryu i 3 dni treningu.
Od Genina.
Hana Kahen
Tworzy iluzje, w której ofiara tonie w płatkach kwiatów. Nie może przez to oddychać. Ucznia akademii można tym zabić.
6000 chakry.
5000 ryu i 4 dni treningu.
Od Genina.
Kasumi Juusha no Jutsu
Osoba wykonująca tą technikę, tworzy od kilku do kilkunastu klonów , które mogą rzucać różnorodną bronią. Klony można pokonać, ale nie zniszczyć.
7000 chakry.
6000 ryu i 5 dni treningu.
Od Genina.
Kori Shinchuu no Jutsu
Osoby, które wpadną w tą iluzję, mają wrażenie krążenia w kółko, po danym obszarze.
6000 chakry.
6000 ryu i 5 dni treningu.
Od Genina.
Kakkou Shinmon
Rzuca na przeciwnika iluzję, która go męczy niczym koszmar.
6000 chakry.
6000 ryu i 5 dni treningu.
Od Chuunina.
Kyakubu Satsu
Technika sprawia, że nogi do kostek zapadają się pod ziemie, (można je wydostać tylko jeśli ma się 3 siły) co uniemożliwia ruch.
8000 chakry.
6000 ryu i 6 dni treningu.
Od Chuunina
Jubaku Satsu
Technika polega na tym, że użytkownik znika, a za przeciwnikiem pojawia się jakaś roślina, która go związuje, dusząc go. Wtedy użytkownik może zadać cios. Z tej techniki można się wydostać tylko jeśli ma się siłę ponad 4.
10000 chakry.
7000 ryu i 7 dni treningu.
Od Chuunina.
Gentate no Jutsu
Genjutsu, które atakuje iluzją ptaków.
9000 chakry.
8000 ryu i 8 dni treningu.
Od Chuunina.
Kanashibari no Jutsu
Jest to technika polegająca na stworzeniu wielkich iluzjonistycznych tygrysów, aby zaatakować przeciwnika.
10000 chakry.
9000 ryu i 8 dni treningu.
Od Jounina.
Nemuri
Technika polegająca na prostym dotknięciu pleców przeciwnika i pogrążeniu go w głęboki sen. Szybkość przeciwnika spada o 1. Z tej techniki może się wydostać tylko ta osoba, która ma energie równą 5.
10000 chakry.
10000 ryu i 9 dni treningu.
Od Jounina.
Nehan Shouja no Jutsu
Inna odmiana techniki Nemuri. Jednak zaletą jest to, że nie potrzebuje kontaktu z ciałem, oraz usypia bardzo dużo osób. Postać zahipnotyzowaną można przebudzić, używając techniki Kai.
12000 chakry.
10000 ryu i 10 dni treningu.
Od Jounina.
Sanketsu Kouki
Tworzy iluzję, w której przeciwnik jest atakowany pnączami. Pnącze można rozerwać przy sile równej 5.
12000 chakry.
12000 ryu i 10 dni treningu.
Od Jounina.
Gaken
Tworzy iluzje postaci.
10000 chakry.
12000 ryu i 10 dni treningu.
Od Jounina.
Kurama Himo Baindo
Tworzy iluzję, w której ofiara jest zjadana przez ogromną roślinę.
13000 chakry.
12000 ryu i 11 dni treningu.
Od Jounina.
Utsusemi no Jutsu
Technika polegająca na zmyleniu wroga, która polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron.
14000 chakry.
14000 ryu i 12 dni treningu.
Od Sanina.
Ruoda Ibaki
Genjutsu, które atakuje umysł przeciwnika, powodując ogromne bóle głowy, które są nie do zniesienia. Szybkość przeciwnika spada o 2.
15000 chakry.
15000 ryu i 12 dni treningu.
Od Sanina.
Utakata
Osoba wykonująca tą technikę wprowadza w nią przeciwnika używając palca. Potrafi zmienić wygląd obiektów, które widzi przeciwnik i sprytnie to wykorzystać.
16000 chakry.
15000 ryu i 13 dni treningu.
Od Sanina.
Suzu no Oto
Genjutsu tworzone poprzez dziwną melodię. Tworzy nagle na całym ciele przeciwnika poważne rany i jeśli przeciwnik tego nie uleczy, po 3 turach się wykrwawi.
18000 chakry.
16000 ryu i 14 dni treningu.
Od Sanina
Kokuangyo no Jutsu
Tworzy iluzję całkowitej ciemności. W takiej pułapce przeciwnik nie jest w stanie zablokować jakiegokolwiek ataku.
19000 chakry.
18000 ryu i 15 dni treningu.
Od Kage.
Shikumi
Ofiara odczuwa potężny atak strachu, który paraliżuje ją na 2 tury.
20000 chakry.
20000 ryu i 16 dni treningu.
Od Kage.
Kamina
Genjutsu, które atakuje umysł przeciwnika. Ofiarom wydaje się, że są duszone. Z tego genjutsu można wydostać się tylko jeśli ma się 6 siły, lub 8 energii.
20000 chakry.
22000 ryu i 16 dni treningu.
Od Kage.
Jigoku Gouka no Jutsu
Technika, która wywołuje u przeciwnika wrażenie, że się pali. Z przeciwnika schodzi cała skóra, a reszta jest mocno poparzona.
22000 chakry.
24000 ryu i 17 dni treningu.
Od Kage.
Yochi Souzoubutsu
Genjutsu, które zamyka przeciwnika w świecie iluzji. Ofiara ma wrażenie dryfowania w pustce.
25000 chakry.
25000 ryu i 18 dni treningu.
Od Kage.
Offline